Ga naar de hoofdinhoud

Persoonlijk advies over je uitvaartverzekering

Heb je een vraag over de uitvaartverzekering? Krijg advies van een adviseur van a.s.r. of kies voor een onafhankelijke adviseur.

Advies van een adviseur van a.s.r.

Een adviseur van a.s.r. geeft alleen advies over de uitvaartverzekering van a.s.r. We bespreken eerst jouw wensen. Daarna kijken we of je een uitvaartverzekering nodig hebt.

Heb je nog geen uitvaartverzekering bij a.s.r.? Dan betaal je advieskosten voor een adviseur van a.s.r. Lees meer over deze kosten.

Advies van een onafhankelijke adviseur

Wil je graag verzekeraars met elkaar vergelijken? Neem hiervoor contact op met een onafhankelijke adviseur. Door het vergelijken van verzekeringen kun je zelf een goede keuze maken.

Kosten voor advies

De kosten voor telefonisch advies en advies aan huis verschillen. Daarnaast betaal je distributiekosten. De kosten kun je in een keer betalen, of over 24 maanden verspreiden. Sluit je een verzekering af bij een onafhankelijke adviseur? Laat je dan informeren over welke kosten je bij deze adviseur betaalt.

Je kan een uitvaartverzekering ook direct afsluiten. Sommige keuzes zijn dan al gemaakt, zoals het jaarlijks verhogen volgens de consumentenprijsindex. Je kan de jaarlijkse verhoging later altijd stopzetten. Bij het online afsluiten van je verzekering betaal je geen advieskosten. Distributiekosten betaal je wel en zijn verrekend in je premie. Deze kosten vind je terug in de vergelijkingskaart.

Medewerkers van a.s.r. uitvaartverzekeringen ontvangen een vast salaris voor hun werk. Zij krijgen geen extra vergoeding als zij verzekeringen afsluiten.

 

{ "dialog": { "homeItemId" : "42fdf1c1-a8f6-43d1-9dec-ce9c9b829900", "urlChat" : "/api/dialog/Chat/", "urlCM": "/api/dialog/Conversation/", "urlCMReporting": "", "tokenApiEndPoint": "/api/token/get", "feedbackDelay": 10000, "feedbackDelayExtended": 60000, "greeting": [ "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eGoedemorgen, welkom bij a.s.r.\u003c/span\u003e", "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eStel ons hieronder je vraag. We helpen je graag verder\u003c/span\u003e" ], "regEx": "^[A-Za-z0-9'`‘’\\xC0-\\xD6\\xD8-\\xF6\\xF8-\\xFF!@#$^&()_+/|€,\\.\\-\\s]{0,200}$", "readMore": "Lees meer", "initInputPlaceholder": "Typ je vraag in een paar woorden", "inputPlaceholder": "Typ een reactie of andere vraag", "buttonText": "versturen", "agentDisconnected": "Onze medewerker heeft de chat afgesloten.", "startChat": "Je chat nu met een a.s.r. medewerker", "subjectPrefix": "conversatiestarter", "chatGroupIsOpen": {"KS_HD_C_MIJNASR":true,"PEN_C_IDV2":true,"SCH_Pcl_C_AVP_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_REIS_ASRNL":true,"SCH_Pac_C_ASRNL":true,"SCH_Pdb_C_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_VERKEER_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_BRAND_ASRNL":true,"ARD_C_DB":true,"ARD_C_KLANTADVIES":true}, "occupiedMessage": "Oeps, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alsjeblieft", "promptTitle": "Chat sluiten?", "promptText": "Weet je zeker dat je de chat wilt afsluiten?", "Yes": "Ja", "No": "Nee", "chatAvailable": "Chat met ons", "chatOccupied": "De chat is tijdelijk bezet", "chatOff": "De chat is nu gesloten", "subjects": [ { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/verzekering-afsluiten.svg", "title": "Product afsluiten", "chatMessage": "Product afsluiten", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/schade-melden.svg", "title": "Schade melden", "chatMessage": "Schade melden", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/gegevens-wijzigen.svg", "title": "Gegevens wijzigen", "chatMessage": "Gegevens wijzigen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/fondsen-en-koersen-informatie.svg", "title": "Fondsen en koersen", "chatMessage": "Fondsen en koersen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/contact.svg", "title": "Contact opnemen", "chatMessage": "Contact opnemen", "variantA": true, "variantB": true } ] } } { "dialogErrorModals": { "firstModal": { "message": "Er is helaas een storing. Onze chatbot loopt vast. Klik op vernieuwen om het nog een keer te proberen. Je gesprek blijft bewaard.", "primaryBtn": { "text": "Vernieuwen" } }, "secondModal": { "message": "Helaas, de storing is er niet mee verholpen. Probeer het later op de dag nog een keer of vul het contactformulier in.", "primaryBtn": { "text": "Naar contactformulier", "href": "/contact" }, "secondaryBtn": { "text": "Melding sluiten" } } } }